One Event Management
Zato što razmišlja unapred i ima „No bills” garanciju, izbor je pao na MEIKO
Paul Brain, rukovodilac odeljenja za logistiku u preduzeću One Event Management
Posle instalacije nove mašine za pranje sudova sa transportom korpi koja pere posuđe centralne proizvodne jedinice i preduzeća za evente One Event Management, on je napisao gore navedeni komentar upućen regionalnom direktoru prodaje za MEIKO Midland, Peteru Nimmou.
Brain nastavlja: „MEIKO je odvojio dovoljno vremena za nas i detaljno nam je objasnio šta tačno sadrži njihova ponuda. Iz nekih drugih preduzeća su nas samo nazvali i pitali: I, šta mislite o našoj ponudi?
Videli smo nekoliko uporedivih sistema na delu pa smo naše zahteve dodatno istančali na osnovu tih opažanja. Sistem sa reverznom osmozom smo sebi mogli da priuštimo već samo zbog uštede troškova rada. Tako na primer, nakon nekog eventa je kod nas znalo da polira čaše i do 20 ljudi. Zato je investicija u visini od 7000 funti bila itekako primerena. Proširena MEIKO-va garancija je bila izuzetno privlačna. Niko drugi nije mogao da ponudi nešto slično za tu cenu.”
Nakon sklapanja ugovora, MEIKO je isporučio sistem mašina za pranje sudova za rečni kruzer „Silver Sturgeon” preduzeća One Event Management.
„Sve je prošlo bez ikakvog problema”, nastavlja Brain.
„Instalacija nove mašine za pranje sudova je uvek problematična, ali po pitanju brzine reagovanja i predviđanja mogućih situacija, MEIKO je bez premca. Tako se problemi već reše pre nego što nastanu.”
Proširena MEIKO-va garancija – bez dodatnih troškova
MEIKO pri kupovini nudi „No-Bills” garanciju. Ona sadrži fiksne cene i planirana preventivna održavanja, kao i podršku koju daje najbolji tim za tehnički servis u Ujedinjenom Kraljevstvu. Kompletan rizik održavanja je u odgovornosti dobavljača. A to za kupca znači rad bez stresnih situacija.
Kvalitet tehničke podrške za preduzeća za ketering je vrlo različit. Zato je od odlučujuće važnosti da se posete uporediva preduzeća, čime može da se dobije utisak o tome ko može da ponudi najbolji servis. Vlasnici bi takođe trebali da vode računa o tome da li potencijalni dobavljač ima obavezu plaćanja ugovorne kazne u slučaju nepridržavanja svojih obećanja, kao što je to slučaj kod preduzeća MEIKO.